Přišlo jaro do vsi

Nebo i do města Brna. Cítím ho v kostech a jak radí Rok zahradníka už pilně studuju co si zasadím, kam pojedu na výlet za kytka atd.( Výstava orchideii)
Taky se už těším na pěstování, předpěstování a na co se vůbec netěším je boj s plevem a rytí na které jsem na podzim vykašlala.
Co jsem v posledních dvou měsích stihla bylo přijít k zakořeněnému řízku pandánu a výlet do skleníku co se rušil a nákup rostlin tam. Nikdy nekupujte rostliny co ani ve skleníku neví co jsou zač, dokonce ani na facebookové skupině. Znáte Adéla ještě nevečeřela žejo.
Celá já hlavně ten spokojen, takovejch kaktusů tam maj.


2 komentáře:

  1. I moje okrasná kopřiva, která začala růst jako divá, ti s tím jarem dá za pravdu, blíží se to. :D Vánoční kaktus se zase nemůže rozhodnout, jestli není velikonoční, a tak kvete, a od včerejška tu mám v květináči malé narcisky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný, nad kopřivou uvažuju že si ji pořídím do zahrady.

      Vymazat