You

Hlavní hrdina jménem Joe má knihkupectví v New Yourku, jednoho mu do krámu přijde krasná Guinevere
Beck co si nechává říkat jenom Beck. On je jí okouzlen ona s ním flirtuje. Říkáte si co tu dělá romatický seriál u někoho kdo se romatice vyhýbá jako zombie kulce. Tak to si říkáte správě. Joe totiž není sympatický trumbera co seznámi s kráskou. On je stalker, psychopat a začíná být Beck posedlý. Sleduje jí všude, chodí k ní do bytu,  a začíná jí být blíž a blíž. Dokonce s ní začne chodit. Jediný kdo má podezření je její kamarádka Peach.

- jelikož všude byla samá pozitivá, která jsem tam nějak nenašla tak rovnou na negativa
- špatně napsaná hlavní hrdinka,victim blaming, snad celý internet byl na straně stalkera jako vážně
- Beck je prostě ta holka co si dycky vybera nějakýho ****** asi mi jí spíš bylo líta sralo mě jak je blbě napsaná stylem kámošky mě odvádějí od školy, kolik ti je děvče
- hlavního hrdinu hraje Penn Badgley což byl Dan Humprey v Gossip girl (tenhle seriál jsem milovala, připouštím že jsem ho sledoval kvůli oblečení), jeho postava tady je vlastně Dan 2.0. temná verze
- rada na závěr kdyby vám někdo chtěl ukázat svůj vymakaný sklep tak asi radší běžte pryč

3 komentáře:

  1. Je zvláštní napsat anotaci a pak jenom negativa, i když děkuju, tomuto snímku se raději vyhnu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napsala jsem srhnutí příběhu a k němu svoje postřehy,které byly jenom negativní.

      Vymazat
  2. Zajímavě podaný článek, ani mě to tolik neláká. :)

    OdpovědětVymazat