Life imitating art

Tak máme dneska už jedenáctý den nového roku. Což znamená,že zkouškové je v plném proudu. Roste seznam knížek co chci letos přečíst a míst kam se chci podívat. Jsem prostě ráda když můžu odškrtávat. Mám napsaný i něco jako wishlist, což asi přítomné zklamu položkami jako garnyž( tak v kuchyni už vypadá že mi brzo spadne na hlavu, jenomže ty dvojité mají buď drahé nebo takové co nechcem), semínka a knížka od oblíbenců, yoga...



Položka výlety sice roste pomalu, ale kvalita a kvantita a hlavně diplomka. Protože jenom Vídeň mi udělá takový průvan v penižence že se ani nebudu divit. Pak jsou však i ty levné takový oceán na konci uličky. Můj kamarád mi třeba s nadšení ukázal místo za Brnem, kde to vypadá jako cituji "v jednom z těch seriálů co máš tak ráda" a ono fakt True Detective jak vyšité.


Přespříští nebo ten týden po něm mě čeká výlet do nekonečna a ještě dál, protože pojedu pět hodin. Co že je moooooc a dlouhooo, ale zase je to výlet do nekočna a ještě dál jak ho zatím pracovně nazývám... Takže se těště na super dlouhý report. Pokud to přežiju, jo a možná tam docela dlouho zůstanu.
Příští týden bude však ve znamení nudných věcí jako práce, škola, dentální hygiena.

4 komentáře:

  1. No tak to přežij a podej report! :) Teď mám frmol, boužel, ale těším se, až bude klid.

    OdpovědětVymazat
  2. Dentální hygiena je náhodou super. Já byla jednou, ale byla taková zkrácená, takže jsem se nestihla zeptat na vše co jsem potřebovala... Tak šťastnou cestu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky byla, ale jako dobrý ale prostě pořád zubař. Děkuju moc.

      Vymazat