Povánoční kocovina

Cukroví mizí, koukám na pohádky a vesele si vegetím. Včera jsem byla jako každoročně na slevách u Dobrovského a Rodič mi velkodušně nabídl že cokoliv si koupím mi zaplatí, ale dostanu to až k narozkám. Což je fajn obchod. Ukořistila jsem Alias Grace a Sharp objects. No a v knihkupectví už to začlo, šla jsem hned k pokladně bez front, potkala kámošku. Pak přijeli Příšerní příbuzní, kteří byli milý jak cukrkandl. Dovezli dárky, že bych zlomila dárkovou kletbu. No a bylo to dokonce fajn odpo.
Fotky z Vánoce a před Vánoc.
 Vánočka od Pekelného parťáka, tedy spíše jeho maminky

 Před Vánoční výlet se srdéčkem milovaným
 Výlet do Ikei, kde jsem měla pocit že před Vánocemi s Rodičem umřu. Rodič si dal kachnu a byl hrozně v pohodě, hlavně proto že já mu dycky všechno najdu co potřebuje.


Vánočka domácí skořicové laté a Grace.


2 komentáře:

  1. Shipping Uriáš a Petronel, to jako vážně :D No dobře, myslím, že je můj život zase o něco kompletnější :D Atlas vypadá krásně, budou další fotky? Shodou náhod já byla v Ikei zrovna dnes, naštěstí množství lidí se dalo přežít. Miluju tu jejich restauraci, kde si dva lidi do sta korun jedí pomalu jak králové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si píš a spolu s Čerty nejsou žerty jsou i fanfiction na ao3. Atlas je menu kavárny atlas. Taky to tam mám ráda a do dvou stovek už jako v Ritzu :D

      Vymazat