Záhada hlavolamu

Po výletu do brněnských Stínadel, jsem chytila nostalgickou náladu. Tak jsme se podívala na starý seriál ze
kterého jsem jako dítě měla trauma. Černobílý seriál, divný týpek ve strašidelné masce, strašidelná čtvrť.

Parta pěti chlapců jménem rychlé šípy dělají občas lumpačiny, mají hezkou klubovnu, chodí ven. No ale jsou to kluci zvědavý tak se jednou dostanou až do tajemné čtvrti Stínadla. To je divný temný místo, které mají pod placem Vontové. Kluci tam pomůžou malému chvástalovi co tvrdí že má ježka v kleci. Toho vytvořil Jan Tleskač, který se chtěl stát velkým Vontem. Tak naše pětice proniká hlouběji do Stínadel a snaží se zjistit co je ježek v kleci a co se stalo s Tleskačem.

- seriál z roku 1969, má devět epizod po zhruba dvaceti minutách
- nostalifický nádech pořád, ale pořád pecka dokonce si myslím že dávaj spoustu současných českých seriálů do kapsi
- to že někteří herci vypadjí staře nekomentuju, jako podívejte se na Riverdale, Beverly Hills atd.

3 komentáře:

  1. Rychlé šípy mám ráda a devět epizod po 20 min? To se mi moc zamlouvá, díky za tip, seriál jsem neznala

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mě tak napadá, co to bylo za exkurzi, já chci taky :D Beztak něco od školy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo takovýto někdo zná někoho kdo zná někoho kdo nás provede.

      Vymazat