Zoo Brno

Můj oblíbený prázdninový výlet, do zoo chodím snad od nejútlejšío věku. Brněnská má však tu nevýhodu že jdete pořád do kopce, pak teda jdete z kopce, ale po tom výšlapu je vám nic moc platný. Zase je fajn že vás v nejhorším vyveze vláček jenomže tam je občas dost těžké se dostat.
Ale je vám asi stejně  jasné že jsem si to zase hrozně užila. Co bych na zoo nejvíc pochálila je ještě větší snaha o ekologii, naprosto epická africká a indiánská vesnička, dětská zoo ( většína dětí tam měla zachvat že je sežera koza),  dvakrát jsem vychytaly komentované krmění u červené pandy a u levhartů. Co bych trchu zlepšila je víc bezmasých jídel, a rychleji dostavět pavilony, ale tohle jsou spíš takové drobnosti.






2 komentáře:

  1. Taky jsem tam před pár týdny byla :) Jo máš pravdu, moc pěkně to tam spravují a naštěstí, už to není to co to bývalo dříve. Těším se na nový výběh pro opice no a kdo ví, co tam dál ještě vymyslí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na opičky jsem taky zvědavá a to nejsem úplně jejich fanda. Zoo nám krásní :D

      Vymazat