Mozek se mi vedrem vaří tak že jsem nepostřehla Srpen

Tak začneme vedrem. Blbě z toho spím, což mě nebaví. Byla jsem se dokonce koupat z známých, což bylo fajn, jenom když se do bazénu vejde čytřleté dítě už se tam bohužel nevejde to čtyřiadvacetileté. Tak mi zbylo sedět pod dešníkem s pitíčkem.

Jinak mě baví koukat na Ostré předměty i když jako čtenář se občas nudím, protože vím kdo je vrah a pomalý styl je občas hrůůůza.

Castle rock na který jsem se hodně těšila mě zatím hodně baví a je fajn jako kde by sme to byly bez léta s Kingem. Beztak je Bill satanáš, protože snad ve všech seroších hrají strašidelné satanáše taháky na ženský.
*odklášlává Peters v AHS*
Ovšem Henri a jeho příběh mě hrozně baví a furt čekám že vyšpekulí něco děsně hroznýho. André Holland je prostě sekáč. Jo a totálně  žeru všechny ty odkazy nejen na duchovního otce Kinga, ale taky na Zóna soumraku.

Ovšem jinak je můj život obyvklé léto. Dostávám tuny zeleniny od sousedů. Vymýšlím blbiny s Vy-víte-kým. Chodím parekm kde stále vysí hlava pannenky z čehoš Vy-víte-kdo nemohl. Přestávám mít sílu na to zahradničit v tom vedru, ale dala jsem ven pítko ptáčkům. Ať se v tom vedru maj kde svlažit. Taky cvičím a chodím na brigádu, jako prachy a moje hobby mi vedro nezničí žejo.

Now something completely different




                                              Uděla jsem si radost a koupila triko s Bowiem.


  Ve vedru, ale sekne mi to a je vidět ja jsem zhubla.



Nyní mě omluvte vracím se do temného sklepa a daleko od vedra.


Žádné komentáře:

Okomentovat