Z kreativního pera Davida Lynche


David Lynch patří mezi moje velké oblíbence, ať už svým seriálem Twin Peaks, nebo filmy. U mě je top
Eraserhead, Modrý samet  (ten jsem poprvé viděla jako malá viděla na dvojce ve filmovém klubu, nejsem si jistá jestli mi ho Rodič tenkrát nevypnul), Sloní muž tohle je moje asi top trojka.
Dvě dílka co vám zde dnes představím jsou pouze krátkometrážní, ovšem nechybí jim nic z divnosti a propracovanosti jejich dlouhých souputníků.

Alphabet
Příběh, který je založen na noční můře jeho ženy. Má v sobě velkou sobě velkou porci něčeho velmi zneklidňujícího. Mladý Lynch na sebe tímhle dílem dost upozornil.
Líbí se mi předatava jak s námi tak jednoduchový příběh tak pracuje, clekově s dívaky kteří na to mají milion názorů
Rabbits
Krátký seriál, o životě králíků v deštivém místě. Psychedelie, divná hudba a předtočený smích, jednoduché diology o ničem. Z tohohle seriálu mají dokonce podle psychologů lidé existencionální deprese, pokud jste stejně jako cinephil tak víc přemyšlíte nad tím jak to natočil atd. Což byl kumšpt je to točený večer za jeho domem. Jak by řekl Homer Simpson mám rád tu dobu kdy nám televize řekla kdy se smát. Mimochodem v Simpsonových mají na něj úžesná narážky. Tady Homer sleduje Twin Peaks a zde sníme s Wigumem

Žádné komentáře:

Okomentovat