Léto je vždycky trochu jako povídka od Kinga

Poslední dobou je zkončila škola tak se můj život tak nějak skldnil. Sice už není na tolik článků co se mi zajímavého dělo ve škole, ale i tak se pořád něco dějě. S tím jak skončila vedra a skočila jsme rovnou do Halloweenu mě to bavilo, ještě víc ve chvíli kdy někomu hráli starý songy a já byla na zahradě poslouchala bůhví co a do toho mňoukaly kočky. Co se těch týče tak ty se tu množí jak na běžícím páse. Takže když jsem ráno venku tak je strašidelný tícho a do toho mňoukaj kočky. Můj Church v první řadě a jasne že se všechny stahujou k místním opuštěným domům.
Tahle ta už skoro prázdninová výprazděnost mě hrozně baví. Sice až zas přijdou vedra tak to začne divně venku smrdět jak v Betonové zahradě, ale do té chvíle je fajn si užít liduprázdno ( sice jenom tak do čtyř ale víteco).


 Udělala jsem si radost novým povlečením s jednorožcem
 Hlavičky v parku někdy jich tam bývá víc


 Výlet do Ikei, kde jsem chtěla lampu a tu halt nakonec nemám
Antikvariát za směšnou cenu a solární svítítko

Žádné komentáře:

Okomentovat