Dívka, již jsi tu zanechal - Jojo Moyes

Moyes je známá svou kniha Než jsem tě poznala, kterou jsem tu už strhala před delší dobou. Teď mi do oka v knihovně padla tahle. Oddychové čtení, modní kniha a něco co bych mohla zdrbat něco pro mě.

Píše se rok 1916 a francouzský malíř Édouard Lefevre bojuje na frontě. doma zanechal své blízké, kteří si musí v němci okupovaném městěporadit jak umí. Vše se mění když přichází nový Kommandant, ttomu se líbí nejen obraz, který nakresil ale především jeho žena Sophie.
O sto let později dostane obraz Liv, která se potýká se ztrátou manžela.

- klasická šablonovitost, proč jsou vždycky ženy ty kdo zchudnou a neumí si poradit a tím teď myslím tu současnou linku, která mi neuvěřitelně lezla na nervy
- linka ze současnosti s Liv byla tolik otravná že bych ji zfleku vyškrtla
-červená knihovna a dobrý konec ať se vám to líbí nebo ne a nebo jestli to dává smysl nebo ne jako vážně tady
- na druhou stranu pokud by to autorka nechala jenom jako příběh Sophie z války tak to bylo sice přeslazené, ale alespoň se zajímavou hrdinkou
 

Žádné komentáře:

Okomentovat