Magický průvodce městem pod pahorkem - Pasi Ilmari Jääskeläine

Po přečtení Laury Sněžné jsme hledal další díla tohohle autora a narazila na problém že jsou
všechny vypujčené. Pak se na mě ale usmálo štěstí.
V minulé knížce jsme se zrtrácely te´d se pro změnu znovu shclédáváme. Jo a taky bacha na dtěský party všechno není takový jak to vypadá.
Hlavní postava Olli Suominen vede nakladatelství zaměřené na knížky pro děti a populárně naučnou literaturu. Pak ho napadne založit si Facebook, co se tak může stát.( Já mám třeba fb hodně ráda) Najde dávné známe a pak dokonce svoji bývalou lásku. Všechno se však mění a sny se stávají až moc zkutečné.
- neskutečné, nic od toho nečekjte, nedělejte si žádné unáhlené závěry
- můj konec koničl slovem faceboo, tak mi pak napiště čím končil váš, knížka má totiž dva konce

Žádné komentáře:

Okomentovat