Post apo party



Tak jsem včera s Pekelným zplozencem a jedním jeho kámošem vyrazila post apo partoškovat do epického klub.
Roztrhala jsem si na to oblečení. Jaká radost žé moje jediné černé džíny vyhrabané z dávných věku ve velikosti S jsou mi pohodlně volné. Takže peří do vlasů několi vkusných doplňků a zse jsem si mohla rozpatlat kukadla.
Jinak party, supr. Nasmála jsem jako blázen. Potkala jsem jeden ze svých omylů minulosti. Tak proč ne žejo. Fotky dám do dalšího článku.


- v noci jsem na nádru vykřikovala What a lovely day
- ochlasto šalina, než jsem tam vůbec dojela tak v šalině už byly všichni cestující buď už opilý, nebo tam dokonce kolovala flaška
- čučení na prvního Maxe
- Djing o svíčky, aneb co dělat když se nudít a pivo nikde
- Už mě zval i na Junktown, jako mít peníze noproblem

Žádné komentáře:

Okomentovat