The next day

Tak konec prázdin je klasické vyřizování a letos jelikož vlastně velká změna u mě tak i boj s úředním šimlem.
Jinak jsem byla venku s vy-víte-kým. Na místě kde mají na stěne napsaný probuďte své irské já.
Překřtitly jsme pana Cumberlanda na Vydrýska, když už je jak tak vydra ať má i seriál z mládí.
Dostala jsem Miláška ( to jen ten prsten z Lotr, rodič a vy-víte-kdo jsou zlýý a beztak chcou milíška vzít) a knížku ze světa Harryho Pottera.
S rodičem jsem koukali na film Soukromý život Sherlocka holmese kde sherlock řeken že je gay a táhneto s  Watsonem japíííí.
Pořád nám zhasínají svtěla před domem, jestli tam jeden den nebu Harry tak nevím. Rodič mi řekl že tak složenky.
Byla jsem udokotra a  řekli mi že jsem v pohodě a čekala jsem tam dýl než sem byla v ordinaci a to sem byla objednaná. Pfůůů.
Stejně jsem teď v dokotřím nastavení.
Asi milionkrát sem dneska zmokla

1 komentář: