Líla je zpět

Přijela jsem včera v noci. No to zas bylo. Bylo to takový půl na půl. Pondělní článek jsem smazala. To sem měla silnou krizi.
Důvod proč za nima nerads jezdímje že fakt nemám ráda jak mluví o tom jak žijeme a jediný co řeší jsou peníze. Co kde kdo řekl a co udělal. Falešní do morku kostí. Co se dá dělat. Taky mě iritoval jak na mě hrozně málo mluvili přímo, sedím u stolu " bude to jíst" a podobný tak asi mám nějaký neviditelný plášť
No nejsem expert ale asi si nebeu návštěvu zvát když jsem nachcípaná a protivná jak prášek na blití.
Co bylo fajn jídlo, měli dobrý pivo, krásná příroda. Pes s tím sem mluvila víc s něž s níma.
Podivno postřehy
- divný sousedi
- creepy pán s úžasnou chatou uprostřed lesa a obří sbírkou paroží
- samka u nějakýho děduly v kuchyni
- všichni zdraví
- domácí alkohol aneb proč si půlku nepamatuju
- za celý den potkat jenom dva lidid šla sem pro cosi k místnímu doktorovi a nikde nikdo, ale všude mají wi-fi
- příjezd do brna opatlaná, rozcuchaná, podrápaná a s krvavýma teniskama
- díky Saku a vy-víte-komu za morální podporu
bonus na závěr pohled od Saku, moc děkuju *____*

2 komentáře: