tell the world i'm alive

Tak mám zas funkční mobil, můj život je zase kompletní. Jenom náš pes může celou noc a půl den výt jak šílenej. Super noc plná překvapivých zvratů.
Léto je tajy jediná doba kdy koukám na seriály na které bych se za normální okolností ani nepodívala. takže pseudo fantasy/horrorový seriál s mladým Fassbenderem ( proč na to asi koukám), co má oční linky skvělej kabát a je démon. Hlavní hrdinka je hysterická a k proplesknutí na co si stěžuje. Já chodit na školu ze strašidelnýho zámku, mít magickou moc a sexy démona tak jsem šťastná až na půdu.
Čtu Vévodkyni a kuchařku, a v záloze postapo věc a Hilla. Můj čtenářský život má hotový woodstock.
 Tyhle šaty má ráda , navíc co vás všechno nenapadá po spoeciální čarodějnickém díle simpsonových, byl to ten co tam paroduj Osvícení muff můj oblíbený

8 komentářů:

  1. Není tím seriálem náhodou Hex? Já jen, že jsem ho zrovna nedávno zahlídla v televizi a vypadal k sežrání. 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odhalila si mě :D, to je taká kravina ale když on je tam tak skvělej :DDD

      Vymazat
    2. Ale zrovna jsem si říkala, jaká je to kravina, ale že Fassy to aspoň trochu vyzvedává. :D

      Vymazat
    3. Jak já jsem ochotná kvůly němu koukta na jakoliv kravinu :D

      Vymazat
  2. :D já zase koukám na serál pro děti o Drákulovi, když byl ještě malý dítě :D Prázdniny jsou v tomhle směru hrozně zoufalá věc...

    OdpovědětVymazat