Horror show

Poslední dny byly vážně zajímavé.
Se psem roste počet sociálních interakcí. Sousedí co nás nezdravili nad ním juchaj.
Znova čtu mlčení jehňátek, chacha do teď se divím že mě to na základce nepoznamenalo.
Mám dočtenou cestu, asi jedna znejsilnějších a nejdepresivnějších knih.
V neděli byl blešák a já na něj neplánovaně šla. Bylo to skvělý když prodáváte ( já teda pomáhala) tak si to člověk hrozně užije. Nakonec sme odcházeli mezi posledními.
Mám galaktický legíšky japí a ty náušnice sem chtěla delší dobu ale všude je měli hrozně předražený takže fuck off system.
Je taky zajímavý že když někomu řeknte že chcete mít cosplay mužské postavy tak na vás udělá výraz uhuhu a na fem uhuhu.
Jo jinak příští blešák budu asi prodejce ajkaramba. Takže to bych tady napsala aby si všichni Brňáci mohli prohlídnout moji veteš. \Budu potom bohatá.

2 komentáře:

  1. Tak tohle jsou jediný galaktický legíny, který mi přijdou kůl. *~*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :D cítím že teď už budou zabijít swag zjevy pohledem :D

      Vymazat