Hannibal challenge - Oblíbená hlavní postava

Bylo loni před maturou a celý tumblr zuřivě spamoval scénou kde nějaký vyděšeně vypadají kluk zachraňuje psa u cesty. Tak a já začala koukat na Hannibala.
Will -  má jeho charakter chyby, ale mám ho prostě nejradši. Bavila mě jeho proměna z vystrašeného psytle neuroz v chladně uvažujícího. Navíc myslím že dojel na jedno moudro co říkali v ahs " Když se díváte do tváře zlu. Zlo se dívá i na vás." Navíc do další serie mi přežije takže tak.

Hannibal -  Tuhle postavu jsem si zamilovala až postupem času. Jeden z nejvyrovnanějších charakterů v padnoucím obleku. Klidně bych se na tu večeři nechala pozvat ( no protože nevím co by mi uvařil s tím co všechno nejím a jak málo jím). Tihle dva se k sobě strašně hodí a stejně tak i se nehodí. Baví mě jeho manipulace, večeře jeho smysl pro krásu.


Žádné komentáře:

Okomentovat