Kolik divných dnů se vleze do jednoho týdne

Tak a je to už skoro za mnou. Za prvé pardon za neaktivitu, ale bylo toho moc. Tak z ZP mám za jedna a z MaR taky jooo. Tyhle poslední dny mi přišli tak neuvěřitelný.
Po sherlockovská krize, tak silná jako nikdy. Slash je pomlčka a Cosmic love ignorující můj záchvat smíchu. Slenderman mi pořád mává na zastávce. Jaký je to se ztratit, horší než se najít. Zvládla jsem to bez titulků, nějak jsem čekala že mi cosmic love a vy-víte-kdo zatleskají.Mám nový divno svetr. Divno svtry jsou boží, říkám mu john.
Začínajíci problémy jak reagovat na. Jsi hrozně psycho holka z horroru. Jé fakt dík. na tu písničku z AHs sem jako malá bruslila, na tu psycho jo za nás to byl hit. Jinak jsi v pořádku. Jo proč ne.
tohle budu dělat další dva týdny

2 komentáře:

  1. Gratuluji k jedničkám, já letos budu mít zřejmě jen jednu :D a závidím ti blížící konec tohohle maratonu, já se jím evidentně budu prokousávat ještě hezkých pár týdnů :D.
    Aa svetry, já sbírám "norské" svetry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují, no ale ty předtermíny bylo největší zlo. Ty mám rodič mě vždycky přišlo trošičku legrační.

      Vymazat