Kámen vzkříšení, hůlka osudu a neviditelný plášť ty dohromady tvoří relikvie smrti

Potřeba černé tašky a její absence mě vedli ke kreativní činnosti. Navíc s Hp to je prostě srdeční záležitost.


Nákresy jsem dělala křídou na textil a barva je akryl. Jo ten flek se naštěstí vypral uff dobrý prácí prášek.


12 komentářů:

  1. Harry. <3 Je to boží. Já si nalepila na zeď znamení zla, tak čekám kdy přijde matka a seřve mě. Ha ha. Tatík je v tomhle lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky <3. To my s rodičem sme to toho silně zažraný, takže když to někoho cytne tak se spíš mlátíme o díl :D

      Vymazat
    2. Mami to nějak nežere, když to jede, koukne. Tati to asi žere. Dokonce četl knížky. Bod pro něj. :D A schvaluje mi jako jediný znamení zla. Takže tak.

      Vymazat
    3. to u nás o to byl dycky boj, dokonce mi rodič jednou řekl že si na vánoce knížky tajně četl než mi je dal.

      Vymazat
    4. :DD mi ji ukradl z poličky a já ji týden jak blbá hledala :(

      Vymazat
  2. kde nejsou relikvie smrti, tam neni pořádnej život.
    já si je denně obtahuju černou propiskou na zápěstí- připadám si pak bezpečněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj to taky někdy dělám, clekově po sobě ráda kreslím

      Vymazat
  3. Já chcem taky :-) Krásné , miluji Harryho Pottera !

    OdpovědětVymazat
  4. K tomuhle se taky chystám hodně dlouho, potřebuji takové tašky jako sůl. ( Tak to táta nemá rád Harryho, ani nic podobného a matice, snad nemá názor na nic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já většinou dostanu záchvat vyráběni a je to :D

      Vymazat