Faunův labyrint

Je vážně ostuda, že film co neskutečně miluju tu ještě nemá článek.

Příběh začíná tím že Ofelie se svou matkou a šíleným otčímem, frankistickým důstojníkem jedou
někam do Španělských hor. Ofeliín otčín tam hodlá potlačit zbytky povstalců. Sama Ofélie, tam vška zážívá svůj vlatsní příběh. Najde totiž satrý labyrint, kde síldí straý Faun. Ten jí prozradí že je princeznou ztracené říše, která na ni čeká . Aby však mohla říší mohla zachránit, musí splnit pár úkolů. Mezetím umírá její matka při porodu a její otčím, který se vyžívá v nasilí a ničení poslední
pozůstalců i lidí co se mu neznelíbí. Ofelie se sice snaží všechny úkoly splnit, ale nakonec sama zjišťuje že to opravdové nebezpečí nejsou fantastická monstra ale ty lidská.

- neskutečně úchvatný film
- jeden z nejprobrečenějších konců
- neskutečně krásny soundtrack









6 komentářů:

  1. Ještě teď si živě pomatuju, jak ze mě tenhle film kompletně vytáhnul všechny zbytky štěstí a optimismu ... což nic nemění na tom, že je úžasnej. Člověk má tendence brečet už jenom u toho soundtracku.

    OdpovědětVymazat
  2. jeden z úplně nejkrásnějších fantasy filmů co sem viděla! ta atmosféra ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné filmový snímek , shlédl jsem ho již před pár lety , a tak děkuji za inspiraci na víkend a shlédnu jej znovu.

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný a můj oblíbený film! konec byl vážně drsnej, ta příšera s očima na rukách mě fascinuje, del toro je můj oblíbence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta je něco, já se jí poprvý trochu děsila

      Vymazat