ďábel je s tvou prací spokojen

Takž časosběrný článek o darebnostech v mém životě. Jak vidíte v nadpisu dívám se znova na
druhou serii do třetí daleko a jazyk si nudou neukoušu. Vyvolání paranoii, je snadný proces víteco.
Přijela mi S, jeden z nejlepších dnů prázdnin. Nejuklidňující den. Drby, horrory probírání kde čeho.
S vy-víte-kým jsem zas zbořila město. Pár našich oblíbených pochybných obchdoů a moje oblíbená kavárna kde byl mládenec co vypadal jako Micheal Pitt.
Konečně začalo počasý podle mého gusta, venku je pomourno jak z anglického románu, nebo divného horrou. Podle toho zda někdo chce žít na větrné hůrce nebo v silent hillu. V tomhle počasí dycky hrozně usínám v mhd, ve škole. S toho zase vznikají další ujetý věci. Jako když vedle mě v šalině usl nějaký pohledný mládenec. Nebo když usínám ve škole a koukám na ty co spí taky.

A jak se máte všichni jde tady někdo kro mě 2. září do školy?

4 komentáře:

  1. Já potkala Cobaina a hned ho začala fotit. A ten rypák se pokaždý otočil! :D
    Bereme to stejně. Teď je úplně skvěle. V tomhle počasí jde všechno. A začínám být nějaký kreativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej já jednou byla na revivalu nirvány a ten zpěvák prostě kurt *__* to bylo málem sem za ním vlezla na podium :D, přesně!!

      Vymazat
    2. *nějak, dělám ze sebe spisovnýho chlapa. :D

      já ho v tu chvíli úplně žrala. :D i kamoška co tam byla, tak říkala že je to Kurtík. :D a měl i košili, takže i po smrti je grunge ! :D
      je nesmrtelnej.

      Vymazat
    3. Kurník nebyly sme dokonce na stejným koncertě :D já byla v metru někdy v červnu a čorla jsem jim playlist :D

      Vymazat