Nadpis paří s podpostelovými příšerami

Léto, moje kůže na rukách vypadá jako zombii valečné líčení. Supr. Nebudeme se zpepokojovat. Budem odvážní a budeme řešit nějaký problém. Nebo tak něco. Jinak jím domácí zmrzlinu. na zahradě se nám samovolně množí cizý kočky. Laikovytý okultizmus, čarodějnictví, symbolizmus a kočky. Naše zahrada stejně vypadá skvěle. " Welcome to the jungle" asi tak. Tím že mi to přijde skvělý a vtipný se problém nevyřeší. Spíš naopak. Dopadne to tak že se dívate na animovanýho Batmana a jíte jahody. Nebo sedím na okraji třpytivé přehrady koukám jak slunce kreslí do trávy nesmysli a nořím se do chladné vody. Možná mě pdo hladinu něco stáhne. Mrtvý lidé nebo tak něco. Začínám zas ztrácet přehled jestli mám tak živý sny nebo tak divnou realitu. A co vy ?

2 komentáře:

  1. :D při čtení mi hlavou běhaly scény z druhé série True Blood, viděla si?? :D
    Vodičku ti závidím, nejsem schopná se doplazit k rybníku či přehradě, ale snad to zvládnu, než na to bude příliš velká zima :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo viděla a vůbec jsem se na to nedíval kvůly alexanderu skarsgardovi :D. Nuž já jsem taky liný tvor takže jsem taky udivená a určitě se k vodě dostaneš!

      Vymazat