Rekonstrukce - Viktorie Hanišová

Tuhle knížku mi doporučila knihovnice, tak jsem si řekla proč ne. Navíc když mi internet doma řekl že je to jako  Anna Bolavá tak jsem byla hodně nadšená a opravdu bych to k té knížce hodně přirovnala hlavně ty neduhy, protože v tomhle byly ty knížky uplně stejné.

Hlavní hrdinka Eliška o sobě říká že se narodila až ve chvíli kdy ji bylo devět. Tenkrát našla svého bratra a matku mrtvé. Její matka zabila jejího bratra a pak sebe. Elišku vychovává její teta, která trpí nespecifikovou chorobou celé dny sedí ve svém obřím domě, nic jí není dobrý a i když jí kupuje věci a bere ji do cukrárny tak zůstává emocionálně odtažitou a raději sedí celé dny v temném pokoji. Tak dívka vyrustá v temné funkcionalistické vile, ve škole má sice kamarádku Romanu, která má doma zase jiné problémy ale jinak se snaží být neviditelná. Vše se mění s maturitou kdy najde svoji tetu mrtvou. To jí zase změní život a začne pomalu rozkrýkvat třináctou komnatu své rodiny.

- konec šel do ztracena což je obrovská škoda
- strašně promarněný potenciál  tolik příběhových linek co stály za to rozvést a né všechno z  ničeho nic utnou
- nikdo nebyl normální, což mi přišlo trochu uhozený že nikdo až na přítele hlavní hrdinky neměl normální život a rodinu
+ dobře se to četlo dost zajímavá a temná sonda do některých problémů

Žádné komentáře:

Okomentovat