Tuhle obří knížku nám doporučoval profesor na Brandbuildingu. Autor téhle knihy je držitel Nobelovy ceny za ekonomii, což v textu je zmíněno asi milionkrát jenom na začátek. Kniha je rozdělená na myšlení dvou kategorii
Systém 1 je rychlý, intuitivní a emocionální. Systém 2 je pomalý, váhavý a logický. Jak vlastně funguje naše rozhodování. Je dobré rozhodovat se na základě pocitů nebo logiky. Jsou vždy všechny úsudky dobré.Kniha má skoro šestset stran, což bylo možná hodně, protožese občas opkajue, nebo jsou zdetakové ty notoricky známé věci. Taky je někdy poměrně težce napsaná, navíc jsem některé věci znala z jiných knih o marketingu nebo ekonomii. Jinak je ovšem neskutečně zajímavá zvlášť pokud vás baví behaviorální ekonomie. Což jsou ty hrátky s lidmi v různých běžných situacích.
Žádné komentáře:
Okomentovat