Bob Kajetán Crowley Junior 🌵 🌴

Tohle nový baby jsem vyměnila přes net. Radost obrovská. Nevím jestli je to na fotce vidět, ale je obří. Navíc jsem s ní jela mhdéčkem v pátek odpoledne přes půl města. Což bylo dost výživný. Protože vždycky se našel někdo kdo to měl potřebu komentovat. Za všechny asi divný děda co děsně smrděl a začla o tm že pýcha je metla lidstva. Tak jsem mu řekla ať si hledí svýho. Navíc ikdyž jsme ho se slečnou od kterého jsme si ho brala trochu svázali a dali do tašky tak i tak byl objemý, neforemná a pěkně těžký.
 Kytka je Pandán ty listy má pěkně ostrý takže jste podrápaný ani nevíte jak rychle. Dneska jsem ho přesazoval což byl chuťova číslo dvě. Protože jsem musela celý květináč ve kterém byl rostříhat jak už byl deformavný a kořeny rostli všude možně i nemožně
 Jo a to jménu má z twiteru od Dýňové Královny, Beličky a Saku a fakt myslím že se k němu hodí.

6 komentářů:

  1. Ale stejně je to fešák, pichlavej. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být zážitek, jet s tímhle přes město! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, že jsou takoví lidé, co to vůbec komentujou, tak zbytečně. :D Ale je mooc pěkná, na fotce dost zkresluje velikost, ale dokážu si to představit.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlépe pojmenovaná květina ever. ♥

    OdpovědětVymazat