Chilling adventures of Sabrina


Tenhle seriál mi doporučoval snad celý internet, jenomže hlavní roli hrála Kiernan Shipka, kterou mám pořád jako otravnou Sally Draperovou. Takže se mi logicky do seriálu uplně nechtělo. Jenomže nějak jsem neměla na co koukat a tak jeden večer padlo na něj. A bylo to fakt dobrý. Děkuju Saku.

Sabrina Spellmanová brzy oslaví své šestnácté narozeniny. Přesně na Halloween. Poklidné dny před Svátkem Všech svatých tráví se svým přítelem Harveym  a nejlepšími kamarádkami Roz a Susie. Jenže Sabrina má tajemství. Na své šestnácté narozeniny si musí vybrat. Musí si vybrat mezi svými přáteli a svou rodinou. Sabrina totiž není obyčejná dívka, ale čarodějka. Seriál je hodně jiný než Sabrina teen witch. Tady slouží čarodějnice satanovi a žijí kousek od Riverdale a má temnou estetiku.


+ epický vizuál ta stylizace je boží
+ sympatické postavy
+ weird sisters
+ monstra *_*
+ soundtrack
+ Michelle Gomez mě může praštit a já asi i poděkuju tak je epická (Doctor who a Gotham souhlasí)
+ dům Spelmenových a tety
+ kocour Salem
- občas otravná Sabrina
- nelogický děj taky občas trochu drhne

1 komentář: