Brněnské výlety - Ústřední hřbitov

Když vám někdo koho už dlouho sledujete na těch internetech napíše, jednoduchou větu jestli si z Brna tak to může nastartovat epický odpoledne. Takle jsem šla s Dýňovou královnou ven a rovnou na rande na hřbitov. Jo naše temná čtrnáctiletá já z toho byla uplně mimo co vám budu povídat.

Ústřední hřbitov je druhý největší v české republice při svojí rozloze přes 4 hektary. Jsou zde i hroby slavných jako Karla Absolona, bratří Mrštíků a jiných. Taky je tam hodně zajímavých uměleckých objektů. Viděly jsme i dva zajíce, spoustu veverek a ptáčků.



3 komentáře:

  1. Vidiš, to jsem ani nevěděla, že je 2. největší v ČR. Já bych zase někdy ráda zašla na brněnský Židovský hřbitov, má hrozně magickou atmošku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsme chtěly jít původně, ale bohužel zavíral v pátek brzo.

      Vymazat
  2. Osobně by mě taky hodně zajímal Židovský ... obzvlášť po Zmizení Sáry Lindertové.

    OdpovědětVymazat