Urban jungle

Kytkový mix.Před sezónou jsem byla ve skleníku co se rušil. Fotka nic moc, ale bylo to tam boží, i když se tam šlo dost divnou cestou.

Další z hromadných fotek kytek co tu ještě nebyly, upřímně teď už moje sbírka vypadá zase jinak. ( Sbírka je Zamiokalkus, Pryšce, kaktusy, Rheo bicolor,Trancedentia, Pandán, avokáda, řasoukoule.)
Protože jsme si třeba pořídila tuhle Difenbachii (dala jsem ji taky do lepšího obalu) a některé rostliny jsem přesadila. Možná že je zkusím úplně všechny dát na jednu fotku.
Okno v Domě umění kokedami. Byla jsem tam na externí přednášce a musela si je vyfotit a očučet.

4 komentáře:

  1. Krásné fotky :) Takové hezké kytičky bych chtěla mít taky v bytě, aby to tady s jarem trochu ožilo a zkrásnělo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, ty máš řasokoule! *-* Bez kytek to doma není ono. :) Jen mám pocit, že mě ta moje okrasná kopřiva asi brzo sežere, jak se má k světu. :D A na orchidejích mi raší dva nové čudlíky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vyměnila jsem se :D za některý jiný kytky co jsem vypěstovala. Omg orchidee miluju.

      Vymazat
  3. Juu, ty jsou krásné. Já teĎ se těším, až budu mít prostor si všechno své kytičky dát dohromady. TeĎ jsou všude možně a nemohu se o ně starat jen já.

    OdpovědětVymazat