Než začne semestr je práce až na půdu

Už se nám to blíží. Tenhle semestr bude jízda, neříkám to kvůli projektům ale protože magisterská práce. Ovšem naž k tomu dojde tak jsem dneska hezky vyřídla všechny ty nudný věci, jako přelepku a potvrzení, koupila si šalinkartu...
Taky už pomalu uklízím zahradu, protože poslední volné dny asi užiju na to že to dám do kupy když je relativně hezky, než tam pak šaškovat v tlusté bundě v plýskanicích.
Čtu Volání kukučky, protože ten první případ mě fakt minul. Ze seriálu se těším na AHS a na to jak dopdne Castle Rock.
Upřímně mám strach že má velké zahradní plány zas dopadnou takle.

3 komentáře:

  1. Já už jsem upřímně tak strašně ráda, že mě žádný semestr nečeká … :'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto čekám že mi jako mistr Yoda nabídneš radu a pomoc :D

      Vymazat
  2. Ten mě bude teprve čekat, jelikož teď budu nastupovat na vejšku. AHS se pomalu rozjíždí a vypadá to víc než slibně. :)

    OdpovědětVymazat