Gretchen Rubin - Projekt štěstí

K téhle knize mě dostal její česká verze od Barbory Štastné - Šťastná kniha a Jak jsem sebrala
odvahu. No nic horšího jsem fakt hodně dlouho nečetla. Tak když vezmu jak byla autorka strašně nechopná, jako matka od dvou dětí nezvládne pohlída,t aby doma byl toaleták.
Tak víc mi vadilo že nám je vlastně dobřes tou hypotéku tak proč něco měnit.

Americká verze od Rubin byla trochu jiná a taky byla taky hrozně nesympatická jako člověk hned bych jí tou knížkou praštila . Byla tak děsně vlezlá, protivná a neschopná.

Nečekejte takovýto s usměvem to vyřešíme a tak. Tady na to šla zase spoutou divnovědeckých výzkumů. No a došla k pár věcem co jsem věděla už předtím, nebo k tomu že se bude přetvařovat.

Občas byla kniha hrozně depresivní v tom že prostě nedokázal překročit svůj stín. Což je prostě někdy fajn jinak bychom nikdo nezkusily nic nového. No pro šťastného člověka jako já to halt není.

Žádné komentáře:

Okomentovat