Pečovatel - Mo Hayder

Mo Hayrder podruhé, předtím jsem tu měli knihu pannenka. Na internetu, její knihy mají nálepku
děsivé, drastické, nechutné a bůhví co jěště. Jenomže ono viděsit člověka nakoukaného horory, co chodí po tmě po domě a jezdí rozjezdy z nádraží je dost těžké.

V relativně pklidné vilové čtvrti dojde k brutální útoku na manželský pár. Nejhorší je že zmizí jejich devitiletý syn. Na místo zločinu je přivolán Jack Caffery, které mu to začne připomínat jeden dost osobní případ. Tím začne rozplétat síť nebezpečných zločinců, kteří jsou noční můrou všech rodičů.

- Já nevím, hlavní hrdina debil, dlouhé vyšetřování, které k ničemu nevedlo. Místy jsem spisovatelce popis akcí nijak nevěřila, prostě občas to bralo trochu brakový podton. Já opravdu nechápu jak může mí tak knížka tak vysoké hodnocení.
- No jsem, zvědává na Ptáčníka.

Žádné komentáře:

Okomentovat