Dead is the new sexy anebo jak mi Sherlock sekl počítač

Hůů takže jo včera byl specíál.
Původně jsem nic psát nechtěla, ale čeká mě zlý test tak ať je tu jeden pozitivní článek.

 Já jsem se aktivně chtěla dívat už v přímém přenose, ale můj dědeček si asi myslel že beru víc drog než Sherlock tak sme se sekáním vpřed, radši moudře chvíly počkaly. Ono čtení diskuzí na Fb bylo taky výživný.No a včera večer jsem koukala s Rodičem. Takže celý včerejšek jsem krom psaní eseje měla přísné embargo na spoilery.


Díl, takže viktoriáni jedou. Na Mary mi nešahajte. Jima a Sherlocka shipuju tak až mi vybuchne hlava. A Johnlock no o už mi hlava asi vybuchla.
Mycroft vypadá bez diet tak spokojeně.
Proč jsem celou dobu čekala že se tam zjeví Tardis.

No já jsem si to náležitě užila, no a doufám že další serie bude nějak v dohledu.


Žádné komentáře:

Okomentovat