Tak nám to zase končí


Jůha to už je konec. Ok rychle to uběhlo. Tenhle rok byl pecka. Kdyby byl další jenom ždibec tak dobrý tak by mi to stačilo.Takže letošek byl vlastně jedna velká party.
Co se filmů týče pořád jsem si hezky jela ve sém superhrdinském. Pak přišel Mad Max a já byla zase tam malá holčička co ho sledovala na rozhrkané televizi s rodičem a bylo to vlastně naprosto skvělý. Jo a Hvězdý války.
Knížky. všechny možný comixi, nový Gaiman, našla jsme si nové autory.
Mám deset pannenek, což jsem asi nidky nečekala.
Seriály no letos by to vlastně byl rok Hannibala. Hry o trůny a Gothamu.
Překapením byl Pan Robot a pátá serie AHS.
Party - zase jsem chodila z partošek rovnou do školy což mě vlastně hodně baví.
Viděla jsem Saku uaaaa, to byla taky hodně dobrý.
Byla na jsem na kinomaratonu s Hrou o Trůny jééé.
Výlet za ségrou Winchestrovo. Výtržnosti s Vy-víte-kým.
No vlastně to fakt letos byla jedna velká party.
Byl u nás zase Štěkáček, no to zas bylo.


Na co se těším v tom roce dalším:
Superhrdinský rok, zruinuje mě to ale co.
Budu mít knihovnu až do stropu, to nás čeká v létě a pak budu lozit tři metry pro knížky haha.
Doufám že zase podniknu něco s lidma co mám tolik moc ráda.

Takže si to užijte a doufám že vám všechno co si přejete vyjde.

Žádné komentáře:

Okomentovat