Ježucho tak co si nám letos nadělil

Letos to bylo supr, prostě Halloween s vánocemi dohromady. Takže z raních mlh a zdobení stromku, tak jistě že jsem tam dala všechny blejskavý baňky co se záhadným způsobem k sobě nehodí ,aleco.
Takže krásná Catrine de Meow od rodiče, který ji hrozně chválil vypracovanost. Úžasná puntíková sukně s volánky. Bižu . krystal a veliký prsten. Ultra skvělá řasenka a vegan sprcháč.
Tady jsem taky hrozně šťatsná. Prostě Marťna byl schovaný pod sukní a Rodič mi hrdě oznámil, že v knihkupectví řekl že chce toho Marťana a tvářil se neustupně jako jestli ho máte vyprodanýho tak si mě nepřejte.
Doktoří knížky hlavně ta příběhová, je po prolistování pecka.
Chybí mi tam jěště Upír Lestat, ale můj milovaný pekelný vyvrhel je na druhé straně republiky tak po vánocích.
Jinak pohádky na štědrý den stály za prd.
Ps. Doufám že jste dostaly to co jste chtěly a měli jste radost a nezaskočila vám kost.

1 komentář: