Halloween party hard


Bylo to velký, bylo epocký. Naprostá bomba. No tak dlouho už jsem si nic neužila. Tanocovala jsem snad přes čtyři hodiny.
Jinak zlotemná kapela byla fakt dobrá já a segry   jsem tancovaly jak oživot. Halloweenská atmoška jak něco. Hrozně lidí jsem v Brně potkaly v kostýmech. V klubu sice narváno, ale všichni byly hrozně milý. Zvládla jsem jednou překřičet snad i hudbu když jsem šla s pítím od baru. Byly sme po koncertě i na after party. Já tam potkala další Harley Quinn tak sme byly dvě tak sme se hned fotily. Fotky - pořád nás fotil fotograf tak až budou fotky tak je když tak dám do článku. Druhý Harley byla totž hrozně krásná. Nějaská paní co mi pomahla s culíky mi dokonce kostým pochválila - jako já byla v civilu ale bylo to hrozně milý. Jo v sedm byla půlka šaliny opilá a v dvě ráno všichni střízlyví. Prostě epický Halloween.

1 komentář:

  1. Vidíš to, my se večer před Halloweenem přežraly sladkostí a o Halloween jsme trajdaly v cosplayích, takže taky idylka. ^^

    OdpovědětVymazat