Crimson peak

Tom Hidleston - hlavní argument proš jsem se na film těšila, hned v závěsu byla, že je z kreativní mysly Del Tora.

Edith Cushing je mladá spisovatelka, kterou nebaví že do jejích románů pořád chcou cpát nějaké otravné romance. Jednoho dne se seznámí se tajemným Thomasem Sharpem,který vlastní krásný ale trochu zanedbný dům, kde bydlí se svojí sestrou Lucille. Edith začíná zjišťovat že je tady něco moc špatně.

- Tom je tam krásnej a prostě kvůly němu jsem na to koukala
- Mia Wasikowska a Jessica Chastain jsou obě taky nádhrený a přijde mi že spolu fungují víc než celá hlavní romatická záplekta
- Charlie Hunnam je v realu vrrr a tyd taky nijak nefunguje
- jinak trochu mě zklamala zápletka protože z ní šlo vytřískat mnohem víc.

3 komentáře:

  1. Ano, Hiddles byl asi největší lákadlo ... ale i když to bylo od začátku hrozně průhledné, byl to fajn film. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas sme se podíval na něco hezjýho když nic :D

      Vymazat
  2. To zní dobře! Zrovna jsem včera přemítala, na co se mám dívat, tak do budoucna už vím!

    OdpovědětVymazat