She wants revenge

Pfůůů to se zase dělo věcí.

 Takže tenhle týden je plný věcí pořád se něco děje. Pro mě je vysoká společensky nabitá. Takže musím se konečně vykopana jednu výstavu co se hrozně neteším. Posedáváním v kavárně to nevyřeším. Taky jsem zjistila že jiná galerie měla zavřeno tak jsem šla nakupovat.

Moje téma je úspěšné a všichni ho chválili.

V kinder vajíčku od rodiče byla alicrponí Twilight sparkle. Japííííí.
AHS hotel mě zatím piřád baví ikdyž už je kapánek telenovela. Navíc jak to že je letos Finn tak šíleně sexy. Loni mě nijak nebavil nebo spíš tak bavil nebavil. Peters je úžasnej. Já ty holky nechápu on je tady exelentní a bylo jasný že nebu na dosmrti hrát vyděšený kluky. Navíc očekávám že jeho postava by mohla mít něco s Tristanem páč já už je shipuju.

4 komentáře:

  1. U AHS shledávám všechno, kvůli čemu jsem k téhle řadě byla skeptická, velice příjemnou změnou. :) Peterse nevyjímaje, je boží i jako záporák, ta role mu sedne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ... taky už je shipuju, nešlo jinak. :D Finn je sexy jak nevím co, Tristan mu neuvěřitelně sedne. >:3

    OdpovědětVymazat