Věř mi kniha - J.P. Delaney

Od tohohle autora jsme tu již měly Ta přede mnou, takže jsem pokračoval ve čtení módních knih. Však to znáte mám pro ně slabost.

Po předchozí knize, jsem zase čekala zapletenec vztahů, nelogických řešení a příšerně napsaných postav.
Jenomže vraždy založené na Květech zla, to bylo lákadlo. Jelikož knížka měla hrozně rozporuplné hodnocení i na databázi knih tak jsem byla o to víc zvědavá.

Hlavní hrdinka Clair je angličanka, které přicestovala do Ameriky aby se stala herečkou. Chodí do dobré školy má dokonce stipendium, ale to jí nestačí na životní náklady.Přijímá proto práci pro právní firmu, kde svádí ženáče, aby na ně měly jejich manželky páku u rozvodu. Jedno dne má jako klientku velmi krásnou a vyděšenou ženu, která chce manžela hlavně daleko od sebe. Její manžel Patrik Fogler uznávaný odborník na Baudeliara ji však odmítne. Jeho žena je nalezena mrtvá a Clair je hlavní podezřelá. Dostává však nabídku že by mohla být nasazená na Patrika, kterého už podezřívají z řady jiných zločinů. Sama Clair však toho také dost tají.

- kupodivu to nebylo tak hrozné, dokocne bych hodnotila jako nadočekávání
- všechny plot twisty jsou zvládlé a i když tušíte vraha od začátku
- zajímavý nápad i celkem dobře napsané postavy
- ono když je hlavní hrdinka herečka tak trochu čekáte že to bude teatrální a přehnané
- stejně jako u Té přede mnou je to kapánek přitažené za vlasy a nerealistické, ale tady to není tak hrozné
- divadelní prostředí mě vážně bavilo a klidně bych z něj uvítala více detektivek
- knížka má celkem potenciál že kdyby se jí chytl dobrý režisér byl by to dobrý film nebo mini serie

Žádné komentáře:

Okomentovat