Poslední paní Parrishová - Liv Constantine

Většina recenzí o módních knihách začíná o tom že pro ně mám slabost a taky že od nich moc neočekávám.
Když se však zjeví kniha módní, která má 91% na databázi knih a všichni z ní blázní jaký je to převratný triller tak jsem už vážně hodně zvědavá. Ovšem co následovala... Tahle recenzi bude plná spoilerů a toho že jsem prostě nepochopila, kde ta knížka nabrala takových procent. Pokud si jich chce prečíst nečtěte asi radši dál.

Na začátku knihy se setkáváme s Amber, mladou, ambiciozní a zaměřenou na jediný cíl získat bohatého manžela a dostat se do lepší společnosti. Její vstupenkou má být Daphne Parrishová, která vede nadaci na pomoc pacientů s cystickou fibrózou, má dvě děti a úžasného manžela. No a o toho tu právě jde. Amber si o něm všechno nastudovala stejně jako o jeho ženě. Začne chodit tam co Daphne, spřátelí se sním a dokonce si nakoní i její děti. pak je tu však druhá část knihy z pohledu Daphne.

- jako no to bylo dost předvídatelný
-hrozně šablonovité postavy tyran, mrcha, tlačovaná chudinka
- je hezké že teď nechutně bohatí a překrásní hledají naivní dívenku aby si z ní mohli vychovat dokonalou manželku, kterou budou zahrnovat dary a týrat takový jako pokračování odstínů šedi
- všichni mně v knížce šli na na nervy a přišla mi občas taková přitažená za vlasy
- no moc jsem se od devatenáctvého století teda neposunuly když všichni věří manželovi a ten když řekne tak manželka je odsunuta do blázince, kde je vyšetřuje jenom doktor kterého on určí

Žádné komentáře:

Okomentovat