Jedna dvě kočka přes přechod jde

Sněží. Je to hustý a krásný. Doufám žet o budu říkat i potom co odhrabu tu naši dlouho cestu a schody.

V nějakém z nedávných článků a hlavně na twitteru píšu o kočkách. Jo je jich tu čím dál víc. Sedí na stromech, střížkách a chodí přes přechod. Zjevně přebíhání přes cestu vyšlo z módy. Svým způsobem je to boží. Přijdu si jako v knížce od Kinga, nebo vlastním AHS. Strašidelná kočka, nebo kocour. Stále to nevím nám sedí neustálena jabloni, nebo na dvorku. Nyní již nosí mintovou mašli. Tak asi někomu patří, nebo dbá na svůj vzhled. A ano stále jí/jemu říkám Church.Ta stejná jenom s malší.


Jo a mám pořád čerstvý salát. Ať žijí nemrznoucí odrůdy. Musím z něj odmést sníh.

A co vy užíváte si sníh, nebo radiš aby už nebyl?

2 komentáře:

  1. Dneškem dpmb trhl rekord, když jsem dvě hodiny čekala, až mě něco dopraví domů, pak jsem se naštvala a jela jsem za mamkou ... Takže letos mám dojmy ze sněhu rozporuplné :D Tu kočku s mašlí bych chtěla vidět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto. Tady to jezdilo relativně obstojně. Až zas u nás bude tak ju zkusím vyfotit.

      Vymazat