První týden

Ok zas jako emerický film, padající listí, krásnej kampus. Letos jsem asi ve čtyřech ústavech, takže jsem úspěšně několikrát ztratial. Nebí nad to když se jednou stranou vrátíte a ste jinde. Zase jsem kapitán sociální dovednosti. Jinak předměty jsou fajn, hodně zase pokráčko z minula. Japonsko ovšem hraje prim, bobří hráz jako fakt nevím jak sme došli k tomuhle, taky sem hodně dělaly kulturní antropologii. Tu má hrozně ráda. Jina asi strašná pohoda a předmět na , který byl příšerný jsme vyhodila.
Hrozně na něm ujíždím, jak po Hannibalovi další disfunkčí seriál.

4 komentáře:

  1. O bloudění mi něco povídej, dneska jsem hledala, kudy vlézt na rektorát pro revalidační známku na ISIC, divím se, že jsem cestou nepotkala třeba Minotaura. Ale můžu říct, že teď už to konečně v kampusu vypadá jako na VŠ a včera jsme měli Welcome Day, takže docela fajn.
    Co je to za seriál? Poděl se. ;3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No aspoň nejsem sama. Mr. Robot a je to brutálně skvělý ale mám z toho hrozný deprese.

      Vymazat
  2. Na Mr Robot jsem zatím slyšela jenom samou chválu. Možná se na to taky podívám. Ten herec mimochodem hrál i v úžasným The Paficic, to taky stojí za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, rozhodně stojí za to už jenom prtoo že si hodně nebere servítky na dnešní společnost.

      Vymazat