The TMI tag

 Saku mě nominovala, takže pěkně se posadtě zábava začíná.

1. Co máš právě na sobě?
Kraťase a triko

2. Jsi zamilovaná?
Ani ne ale mám obří crash

3. Zažila jsi už příšerný rozchod?
Moc flegmatik v tomhle

4. Kolik měříš?
179 cm haha čahoun

5. Kolik vážíš?
Tolik že mě dokáže v pohodě někdo zvednout do náruče a říct mi že to de.

6. Máš nějaké tetování?
Zatím ne. Čtěte jako neumí si na něj našetřit.

7. Nějaký piercing?
Měla jsem druhou náušnici ale tak mi zateklo ucho že jsem po městě chodila jako Van Gogh

8. Oblíbený OTP? (knižní a ze seriálu)
 Ehmm těch je - Johnlock, Hannigram, Erik/Charles, Luna/Nevil

9. Oblíbené seriály?
 Ahs,Got, Dexter, MLP, Simpsonovy, Futurama, Hannibal, Sherlock, Doctor who, Bates Motel, Red Dwarf, Mighty Boosh..........

10. Oblíbená kapela?
The sisters of mercy, The cure, Flo a mašinka, Bauhaus, Alien sex fiend, Dresden dolls, Joy division,  Eyaculacion post mortem, Los Carniceros del Norte a bambilion dalších

11. Co ti chybí?
Vy.víte-kdo, ok to je spíš kdo ale i tak.

12. Oblíbená píseň?
Friday am in Love

13. Kolik ti je?
20

14. Znamení zvěrokruhu?
Ryba

15. Na jaký hudební nástroj hraješ?
Tak hrála jsme na zobcovou flétnu.

16. Vlastnosti, které by měl být tvůj potenciální přítel?
No měl by mě mít rád, neměl by do mě rýpat. Toleratní, neříkat mi že jsme divná mám divný zájmy a poslouchám divnou hudbu.

17. Oblíbený citát nebo hláška?
 "Svět patří těm co se neposerou" Ch. Bukowsky (oblíbený autor)

18. Oblíbený herec/ herečka?
Johnny Depp, Benedict Cumberbatch, David Tennant,Tom Hiddleston, Evan Peters, James McAvoj, Michael Fassbender, Ian McKellen......
Dámy - Helena Bohman Carter, Tilda Swinton,Scarllet Johannson,.....

19. Oblíbená barva?
Černá, fialová, modrá, červená

20. Jak nahlas máš puštěné písničky?
Až  praskají zdi.

21. Co děláš, když jsi smutná?
 Cvičím, jím sladký, nakupuju vytvářím věci. Když jsem smutná jsem hrozně kreativní nebo si jen čtu.

22. Jak dlouho se sprchuješ?
Já nevím ale rodič říká že dlouho.

23. Jak dlouho ti trvá ráno se přichystat?
Mooooc dlouho než se namaluju a  než vykotím.

24. Bila ses už někdy?
Asi ne

25. Nadchne tě ...
Hrozně moc věcí.

26. Vytočí tě ...
Netolarance, prosaování vlastního ega, nabubřelost, všeználkovstí. to že je sere celý svět a nic s tím nikdo nedělá

27. Důvod, proč sis založila YT kanál.
No já žadný nemám, ale jako nevadí mi. No hlavně já český nesleduju takže koukání na fešné goth slečny je asi něco jinyho.

28. Fobie?
Hmyz !!!!!

29. Kdy jsi naposledy plakala?
To už budu hodně dlouho.

30. Kdy jsi naposledy někomu řekla: Miluji tě?

 Nevím asi jednomu ze svých crashů.

31. Význam tvého jména na blogu?
Fascinace zombíkama

32. Kterou knihu jsi naposledy četla?
Myši Natálie Mooshabrové

33. Jakou knihu momentálně čteš?
Variace pro temnou strunu Fuks

34. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Dracula

35. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Rodič

36. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi naposledy mluvila?
Uhozený ale milující

37. Oblíbené jídlo?
Pizza

38. Místo, které chceš navštívit?
Skandinávie, Japonsko, Nový zéland, Černobyl......

39. Poslední místo, které jsi navštívila?
Asi Zlín

40. Máš crush?
Jooo

41. Kdy jsi naposledy někoho políbila?
Ehmmm

42. Kdy jsi naposledy někoho urazila?
V neděli

43. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
čoko 

44. Oblíbený šperk?
Pentagram na krk

45. Poslední sport, který jsi hrála?
Chyť mě když to dokážeš

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Bed of nails

47. Oblíbený rozběh konverzace?
Achjo

48. Použila jsi ho někdy?
Tak jasne

49. Kdy jsi byla naposledy venku?
Dneska v knihovně a v drogerii

50. Koho nominuješ?
Asi nikoho ale pokud se vám líbí a spáchá te ho dejte vědet ráda si počtu
Děkuji za přečtení

Žádné komentáře:

Okomentovat